Zwroty / Anulowanie

ZASADY ZWROTÓW

1. Z uwagi na higieniczny rodzaj produktów, hurtownia nie przyjmuje zwrotów towarów.

2. W regulaminie swojego sklepu Użytkownik (Sprzedawca) ma obowiązek podać adres swojej firmy jako adres do zwrotów oraz reklamacji.  To sprzedawca obsługuje swojego klienta, nie hurtownia.

3. Użytkownik (Sprzedawca) ma możliwość anulowania zamówienia do 1h od jego złożenia. Szczegóły poniżej (patrz Zasady anulowania zamówień).

Sprzedawcy często stosują, poniższy zapis prawny w swoich sklepach, również na platformie Allegro jest dostępna taka opcja w ustawieniach aukcji.
"Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu."

ZASADY ANULOWANIA ZAMÓWIEŃ 

1. Anulowanie zamówienia jest możliwe maksymalnie do 1h od jego złożenia (z zastrzeżeniem punktu 1a).

1a. Zamówienia z soboty-niedzieli lub dni wolnych od pracy nie są obarczone tym czasem i można je wykonać do godziny 9.00 w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu złożenia zamówienia.

2. Zgłoszenie anulowania prosimy kierować drogą mailową na adres: kontakt@erotizo.pl lub telefonicznie w godzinach pracy hurtowni.

3. Zwrot środków realizowany jest w ciągu 14 dni kalendarzowych.