📣 Załóż swój sklep na platformie SKY-SHOP -10% TANIEJ >>Zobacz
FAQ
Współpraca
Jak rozpocząć współpracę?
Do rozpoczęcia współpracy wystarczy rejestracja na erotizo.pl oraz założenie konta. Warunkiem koniecznym do aktywacji konta i rozpoczęcia współpracy jest posiadanie: aktywnej działalności gospodarczej, spółki lub tzw."działalności nierejestrowej".
Więcej informacji o rodzajach integracji znajdziesz w zakładce „Integracja XML”. Udostępniamy swoje opisy, zdjęcia, stany, ceny poprzez plik XML.
Czy trzeba podpisać jakąś umowę?
Nie trzeba. Wystarczy zarejestrować się na naszej stronie internetowej. Rejestracja jest w pełni darmowa i niezobowiązująca – dokonujesz zamówień wtedy, kiedy potrzebujesz.
Ceny hurtowe zobaczysz po rejestracji, a następnie aktywacji konta przez hurtownię.
Na start otrzymujesz rabat 48%. Kolejne rabaty pojawią się wraz ze wzrostem Twoich obrotów automatycznie. Więcej o rabatach na stronie rabaty
Czy posiadając sklep z artykułami z innej branży mogę zamawiać produkty u Państwa?
Oczywiście. Zachęcamy do poszerzenia sprzedaży o produkty erotyczne, które mogą przyciągnąć nowych klientów, ale również wzbudzić zainteresowanie wśród osób, które obecnie korzystają z Państwa usług.
Czy hurtownia Erotizo w ramach współpracy narzuca marżę na produkty?
Polityka cenowa hurtowni w stosunku do sklepów nie narzuca stałej marży na produkty i nie ingeruje w ceny, które ustala sprzedawca. Marże są ustalane przez sprzedawców i stanowią zysk dla ich sklepu.
Czy na zakupiony towar mogę otrzymać kredyt kupiecki ?
Tak, wybranym klientom hurtownia może zaproponować finansowanie zamówień wygodnym kredytem kupieckim. Dzienny limit kredytu ustalany będzie indywidualnie. Warunkiem jest brak zaległych zobowiązań wobec hurtowni oraz terminowe regulowanie faktur.
Płatności
Czy istnieje możliwość otrzymania faktury zbiorczej za zakupiony towar?
Jak najbardziej. Dla Twojej wygody faktura wystawiana jest 2x miesiąc za zrealizowane przez Ciebie zamówienia. W przypadku kredytu kupieckiego po zakończeniu dnia roboczego, (w którym były realizowane Twoje zamówienia) wystawiana jest proforma. Faktura zbiorcza za zakupiony towar wystawiana jest 2x m-c (w połowie miesiąca oraz ostatniego dnia miesiąca).
Każdą wystawioną fakturę znajdziesz w panelu Użytkownika w zakładce "Faktury" oraz po wystawianiu otrzymasz ją także drogą mailową.
W pierwszej kolejności należy upewnić się (najlepiej sprawdzić konto lub skontaktować się ze swoim bankiem), czy na pewno zamówienie nie zostało opłacone. W panelu na Twoim koncie w sekcji Zamówienia będziesz mógł ponownie dokonać zapłaty za zamówienie.
Produkty/Dostawa
Jak często aktualizowane są stany magazynowe?
Stany magazynowe aktualizowane są co 2h/dobę - 7 dni w tygodniu.
Nie dołączamy materiałów reklamowych - wszystkie przesyłki są w 100% anonimowe i dyskretne.
Wszystkie oferowane przez nas produkty są dostępne na stronie internetowej naszej hurtowni.
Tak, oczywiście. Można zakupić dowolną ilość danego produktu. Nie wymagamy zakupu całej paczki lub kartonu.
Nie posiadamy takiego minimum. Wysyłamy każde, nawet pojedyncze zamówienie.
Produkt zakupiony nie podlega wymianie, ani zamianie.
Średni czas realizacji zamówień to 24-48 h (1-2 dwa dni robocze). Informujemy Cię na bieżąco o Twoim zamówieniu poprzez statusy zamówienia oraz wysyłane maile, gdy Twoje zamówienie ruszy w drogę do Ciebie lub do Twojego klienta docelowego (dropshipping).
Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłanego tego samego dnia?
Zamówienia realizowane są według kolejności i wysyłane w ciągu 24-48h
Zwroty/Anulacje i reklamacje
Hurtownia nie przyjmuje zwrotów zamówionych towarów.
Kontaktujemy się ze sprzedawcą w celu ustalenia, gdzie w/w produkt ma zostać odesłany. Odbywa się to za uiszczeniem dodatkowej opłaty, uzależnionej od przewoźnika. W celu uniknięcia takich sytuacji w przyszłości, prosimy w odpowiednich miejscach ( regulaminach, zakładkach dotyczących zwrotów i reklamacji ) podać swój adres firmy - to sprzedawca obsługuje swojego klienta, nie hurtownia.
Anulowanie zamówienia jest możliwe maksymalnie do 1h od jego złożenia. Zgłoszenie anulowania prosimy kierować drogą mailową na adres: kontakt@erotizo.pl
Wszystkie zamówienia z soboty-niedzieli lub dni wolnych od pracy nie są obarczone tym czasem i można je wykonać do godziny 9.00 w pierwszy dzień roboczy po tym dniu.
Prosimy o kontaktowanie się w tej sprawie ze swoim klientem. Jeżeli paczka została wysłana na naszej etykiecie, najlepiej uprzedzić klienta, aby zwrot dokonał do Państwa firmy. W innym przypadku zostaną Państwo narażeni na dodatkowe koszty związane z odesłaniem paczki z naszego oddziału.
- Przy sprzedaży między przedsiębiorcami towar może być reklamowany w ramach rękojmi na cały asortyment i gwarancji na wybrane produkty: Satisfyer, Marc Dorcel.Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne przedmiotu.
- Kupujący powinien zawiadomić o wadzie niezwłocznie, nie dłużej niż miesiąc od dnia zakupu.
- Reklamacje należy zgłaszać w panelu Użytkownika. W sekcji Zamówienia obok każdego numeru zamówienia znajduje się dedykowany przycisk "Reklamacja".
- Wszystkie reklamacje należy wysyłać na adres Działu Sprzedaży i Zaopatrzenia: Metodo sp. z o.o. ul. Wojciechowska 5a, Lublin 20-704.
Telefon: 662 070 180 (w godz. 8:30-15:30)
e-mail: kontakt@erotizo.pl. - Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie, w ciągu 14 dni roboczych.
- Uwzględnione reklamacje (wymienione produkty) wysyłamy, w ramach możliwości z najbliższym zamówieniem. Warunkiem wysyłki jest brak zaległości w opłacaniu faktur.
- W przypadku sprzedaży i wysyłki bezpośrednio do konsumenta na zlecenie przedsiębiorcy, na zasadach dropshippingu, ewentualne koszty i opłaty za dostarczenie reklamowanego towaru oraz odesłanie wymienionego produktu pokrywa Użytkownik.
Wysyłka
Tak wysyłamy - jest to usługa dropshippingowa. Jeżeli chodzi o etykiety możemy pracować na swoich, jak i na etykietach klientów. Opcja wysyłki zależy wyłącznie od Ciebie.
Koszt pakowania przesyłki to zaledwie 2,39 zł netto. W przypadku własnej etykiety to jedyny dodatkowy koszt. W przypadku korzystania z naszych przewoźników cena pakowania wliczona jest w cenę wysyłki. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Dostawa.
Obsługujemy wysyłki za pobraniem pod warunkiem przekazania nam etykiety InPost, Poczta Polska kurier i punkty np. Żabka, UPS, Allegro One Box) - wyłącznie w modelu dropshippingu.
InPost, Poczta Polska kurier i punkty np. Żabka, UPS, Allegro One Box.
Tak, współpracujemy z InPost. Wysyłamy zamówienia zarówno opcją Kurier InPost, jak też do paczkomatów.
Średni czas realizacji zamówień to 24-48 h (1-2 dni robocze).
Tak, ale tylko na własnej etykiecie.
Zamówienia realizowane są na terytorium Polski oraz w wybranych krajach europejskich. Szczegółowe informacje w zakładce Dostawa.