FAQ

Współpraca

Jak rozpocząć współpracę?

Czy trzeba podpisać jakąś umowę? 

Kiedy zobaczę ceny hurtowe? Jakie rabaty mogę otrzymać?

Czy posiadając sklep z artykułami z innej branży mogę zamawiać produkty u Państwa? 

Czy hurtownia Erotizo w ramach współpracy narzuca marżę na produkty?

Czy na zakupiony towar mogę otrzymać kredyt kupiecki ?

Tak, wybranym klientom hurtownia może zaproponować finansowanie zamówień wygodnym kredytem kupieckim. Dzienny limit kredytu ustalany będzie indywidualnie. Warunkiem jest brak zaległych zobowiązań wobec hurtowni oraz terminowe regulowanie faktur. 

Płatności

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury zbiorczej za zakupiony towar?

Jak najbardziej. Dla Twojej wygody faktura wystawiana jest 2x miesiąc za zrealizowane przez Ciebie zamówienia. W przypadku kredytu kupieckiego po zakończeniu dnia roboczego, (w którym były realizowane Twoje zamówienia) wystawiana jest proforma. Faktura zbiorcza za zakupiony towar wystawiana jest 2x m-c (w połowie miesiąca oraz ostatniego dnia miesiąca).

Gdzie znajdę faktury?
Co kiedy podczas składania zamówienia nagle pojawią się problemy związane z płatnością np. wynikające z przerwania łącza?

Produkty/Dostawa 

Jak często aktualizowane są stany magazynowe?

Czy do zamówień dołączane są materiały reklamowe?
Czy posiadacie katalog produktów drukowany lub w PDF?
Czy mogę zamawiać pojedyncze sztuki towarów?
Jaka jest minimalna kwota zamówienia?
Czy mogę zamienić produkt na inny?
Jak długo trwa dostawa?

Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłanego tego samego dnia?

Zamówienia realizowane są według kolejności i wysyłane w ciągu 24-48h

 

Zwroty/Anulacje i reklamacje 

Czy można zwrócić zamówiony towar?
Co w przypadku, kiedy zamówiony towar zostanie zwrócony przez klienta sprzedawcy i trafi do hurtowni ?
Czy zakupiony towar można anulować przed wysyłką?
Co w przypadku, kiedy klient zrezygnował z zamówienia, a już minął czas na anulowanie zamówienia?
Jak zareklamować produkt?

 

Wysyłka

Czy wysyłacie zamówienia bezpośrednio do klientów? Jeśli tak, to czy na etykietach dostarczonych przez partnerów, czy na swoich?
Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshipping?
Czy obsługujecie wysyłki pobraniowe?
Z jakimi firmami kurierskimi współpracujecie?
Czy wysyłacie zamówienia do paczkomatów?
Jaki jest przewidywany czas wysyłki towaru od momentu złożenia zamówienia?
Czy wysyłacie przesyłki za pobraniem?

Tak, ale tylko na własnej etykiecie.

Czy wysyłacie towar za granicę? Jeśli tak, to jaki jest koszt przesyłki?