Regulamin

REGULAMIN HURTOWNI EROTYCZNEJ EROTIZO.PL

SPIS TREŚCI


1. Definicje
2. Kontakt ze Sprzedawcą
3. Przedmiot działalności
4. Płatności
5. Realizacja zamówienia
6. Dropshipping
7. Zwroty
8. Reklamacje/Gwarancje
9. RODO
10. Wymogi techniczne

 

§1. DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Hurtowni (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Użytkownik może założyć w Hurtowni swoje indywidualne Konto.
Użytkownik – osoba korzystająca z usług hurtowni erotycznej erotizo.pl
Klient – osoba, która dokonała zakupu u Użytkownika, obsługiwana przez Hurtownię w modelu dropshipping.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Hurtownia – hurtownia internetowa erotizo.pl prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem https://erotizo.pl
Sprzedawca – Salgo Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Ludwika Kondratowicza 59 lok. 57, 03-285 Warszawa, NIP 5242932052, nr REGON 520994268, KRS: 0000945757

§2. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres korespondencyjny: ul. Wojciechowska 5a, Lublin 20-704
  2. Adres e-mail: kontakt@erotizo.pl
  3. Telefon: 662-070-180

§3. PRZEDMIOT DZIAŁALNOŚCI

  1. Hurtownia oraz niniejszy Regulamin skierowane są wyłącznie dla przedsiębiorców, z wyłączeniem konsumentów.
  2. Rejestracja na stronie erotizo.pl oznacza jednoczesne zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
  3. Produkty oferowane w Hurtowni są nowe, legalnie wprowadzone na rynek polski oraz wolne od wad prawnych.
  4. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, przez 24h/dobę, po uprzednim zalogowaniu się na Konto Użytkownika.
  5. Hurtownia zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w przypadku, gdy produkt nie jest dostępny u żadnego z dostawców.
  6. Hurtownia dołoży wszelkich starań, aby prezentowana oferta dostępnych produktów na erotizo.pl była jak najbardziej aktualna.
  7. Nie jest wymagana minimalna kwota zakupów.
  8. System automatycznie naliczy dostępne rabaty do składanego zamówienia.
  9. Numer rejestrowy BDO: 000542715. 

§4. PŁATNOŚCI ORAZ ZASADY WYSTAWIANIA FAKTUR

  1. Hurtownia internetowa erotizo.pl udostępnia użytkownikom następujące metody płatności:
  2. Dostępne formy płatności - szybki przelew za pośrednictwem platformy płatniczej: PayNow (mBank) oraz kredyt kupiecki (dla wybranych klientów)
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest wybrany operator płatności.
  4. Koszty wynikające z korzystania z operatorów płatności pokrywa hurtownia.
  5. Wybranym klientom hurtownia może zaproponować finansowanie zamówień za pomocą kredytu kupieckiego. Podstawowe kryterium to minimum 5 zamówień dziennie. Dzienny limit kredytu ustalany będzie indywidualnie. 
  6. Limit kredytu kupieckiego odnawiany jest codziennie po opłaceniu proformy zbiorczej za zamówienia finansowane kredytem kupieckim dnia poprzedniego oraz jeśli Użytkownik (Sprzedawca) nie posiada zaległych zobowiązań wobec hurtowni. 
  7. Zbiorcza proforma za zrealizowane zamówienia generowana jest 2x miesiąc (w połowie oraz na zakończenie miesiąca).  
  8. Za zamówienia sfinansowane przyznanym kredytem kupieckim wystawiana jest zbiorcza proforma na koniec dnia (po godzinie 00:00) z natychmiastowym terminem płatności - należy ją opłacić max do godziny 10:00, aby zamówienia zostały wysłane.
  9. Faktury oraz proformy dostępne są na stronie internetowej erotizo.pl, po zalogowaniu się Użytkownika na swoje konto (zakładka: Faktury). 

§5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Hurtowni (średni czas realizacji zamówienia to 48h).
  3. Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Użytkownik zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie (chyba, że Użytkownik poinformuje Hurtownię, że zamówienie chce zrealizować w osobnych przesyłkach).
  5. Towar dostarczany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz w wybranych krajach europejskich.
  6. Towary zakupione w Hurtowni dostarczane są w zależności od tego, jaką metodę dostawy wybrał Użytkownik (za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub do paczkomatów InPost).
  7. Koszty dostawy widoczne są w Hurtowni podczas składania zamówienia.

§6. DROPSHIPPING

  1. Hurtownia przygotowuje paczki do wysyłki ze szczególną starannością
  2. Paczki pakowane są w sposób dyskretny: kartonowe pudełko owinięte folią stretch. Etykieta nie zawiera logotypów ani nie zdradza zawartości.
  3. Faktura za obsługę zamówień dropshipping wystawiana jest 2x miesiąc (w połowie oraz na zakończenie miesiąca) i przesyłana na maila Użytkownika (dokumenty są także dostępne w zakładce Faktury).
  4. Podczas składania zamówienia należy wybrać odpowiednią opcję wysyłki zamówienia do Klienta np. paczkomaty InPost, odbiór w placówkach Poczty Polskiej, kurier Poczty Polskiej, kurier InPost itd. oraz w sekcji „Dane Odbiorcy” poprawnie uzupełnić dane Klienta.
  5. Zamówienie może zostać wysłane z etykietą Użytkownika, jeśli przewoźnikiem jest Poczta Polska lub InPost (w przypadku innych firm nie ma możliwości wysłania paczek za pośrednictwem własnej etykiety). Wówczas należy zaznaczyć opcję „własna etykieta”. Ważne: Wygenerowaną etykietę należy wysłać na adres mailowy: etykiety@erotizo.pl, a w tytule maila podać wyłącznie numer zamówienia.
  6. W zakładce Dostawa na erotizo.pl znajduje się aktualny cennik.
  7. Udostępniamy gotowe opisy produktów, zdjęcia oraz tytuły aukcji, które mogą być zmieniane wg uznania Użytkownika.

§7. ZWROTY / ANULOWANIE

1. Hurtownia nie przyjmuje zwrotów towarów z wyłączeniem sytuacji, gdy towar posiada wady fabryczne, które nie powstały wskutek użytkowania (patrz: §8 Reklamacje / gwarancje).

2. W regulaminie swojego sklepu Użytkownik (Sprzedawca) ma obowiązek podać adres swojej firmy jako adres do zwrotów oraz reklamacji. 

3. Użytkownik (Sprzedawca) ma możliwość anulowania zamówienia do 1h od jego złożenia. Zamówienia z soboty-niedzieli lub dni wolnych od pracy nie są obarczone tym czasem i można je wykonać do godziny 9.00 w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu złożenia zamówienia.

2. Zgłoszenie anulowania należy kierować na adres mailowy: kontakt@erotizo.pl lub telefonicznie w godzinach pracy hurtowni.

§8. REKLAMACJE/GWARANCJE

  1. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami towar może być reklamowany w ramach gwarancji i rękojmi.
  2. Rękojmia to odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego za wadliwość sprzedawanego towaru, w tym zarówno za wady fizyczne jak i prawne.
  3. Gwarancja to dodatkowe uprawnienie uzyskiwane przez Kupującego od Sprzedającego lub producenta towaru w drodze dobrowolnej umowy lub oświadczenia (dokument gwarancyjny). Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne przedmiotu.
  4. Kupujący, który nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach danego rodzaju, a także nie zawiadomił hurtowni niezwłocznie o dostrzeżonej wadzie, a gdy wada wyszła na jaw później, nie zawiadomił niezwłocznie po jej wykryciu, traci uprawnienia reklamacyjne.
  5. Klienci hurtowni mogą reklamować towar w ramach rękojmi, a w ramach gwarancji tylko niektóre produkty marki takiej jak Satisfyer, Marc Dorcel, na które producent udzielił gwarancji.
  6. Kupujący powinien zawiadomić o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po roku od daty wydania towaru.
  7. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie.
  8. Uwzględnione reklamacje (wymienione produkty) wysyłamy, w ramach możliwości z najbliższym zamówieniem. Warunkiem wysyłki jest brak zaległości w opłacaniu faktur.
  9. W przypadku sprzedaży i wysyłki bezpośrednio do konsumenta na zlecenie przedsiębiorcy, na zasadach dropshipingu, ewentualne koszty i opłaty za dostarczenie reklamowanego towaru oraz odesłanie wymienionego produktu pokrywa Użytkownik.
  10. Reklamację należy zgłosić wypełniając formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej erotizo.pl w zakładce Reklamacje. 
  11. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w ciągu do 14 dni roboczych.
  12. Wszystkie reklamacje należy wysyłać na adres Działu Sprzedaży i Zaopatrzenia: Salgo sp. z o.o. ul. Wojciechowska 5a, Lublin 20-704
    Telefon: 662 070 180 (w godz. 8:30-15:00)
    e-mail: kontakt@erotizo.pl

§9. RODO

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika podczas korzystania z Hurtowni jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Hurtowni.

§10. WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Hurtowni potrzebne jest urządzenie z dostępem do Internetu oraz przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Hurtowni, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.