Reklamacje

ZASADY REKLAMACJI 

  1. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami towar może być reklamowany w ramach gwarancji i rękojmi.
  2. Rękojmia to odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego za wadliwość sprzedawanego towaru, w tym zarówno za wady fizyczne jak i prawne.
  3. Gwarancja to dodatkowe uprawnienie uzyskiwane przez Kupującego od Sprzedającego lub producenta towaru w drodze dobrowolnej umowy lub oświadczenia (dokument gwarancyjny). Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne przedmiotu.
  4. Kupujący, który nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach danego rodzaju, a także nie zawiadomił hurtowni niezwłocznie o dostrzeżonej wadzie, a gdy wada wyszła na jaw później, nie zawiadomił niezwłocznie po jej wykryciu, traci uprawnienia reklamacyjne.
  5. Klienci hurtowni mogą reklamować towar w ramach rękojmi, a w ramach gwarancji tylko niektóre produkty marki takie jak Satisfyer, Marc Dorcel, na które producent udzielił gwarancji.
  6. Kupujący powinien zawiadomić o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po roku od daty wydania towaru.
  7. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie.
  8. Uwzględnione reklamacje (wymienione produkty) wysyłamy, w ramach możliwości, z najbliższym zamówieniem. Warunkiem wysyłki jest brak zaległości w opłacaniu faktur.
  9. W przypadku sprzedaży i wysyłki bezpośrednio do konsumenta na zlecenie przedsiębiorcy, na zasadach dropshippingu, ewentualne koszty i opłaty za dostarczenie reklamowanego towaru oraz odesłanie wymienionego produktu pokrywa Użytkownik (Sprzedawca).
  10. Reklamację należy zgłosić wypełniając formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej erotizo.pl w zakładce Reklamacje. 
  11. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie do 14 dni roboczych.
  12. Wszystkie reklamacje należy wysyłać na adres Działu Sprzedaży i Zaopatrzenia: Salgo sp. z o.o. ul. Wojciechowska 5a, Lublin 20-704Telefon: 662 070 180 (w godz. 8:30-15:30), e-mail: kontakt@erotizo.pl

WAŻNE: W regulaminie swojego sklepu Użytkownik (Sprzedawca) ma obowiązek podać adres swojej firmy jako adres do zwrotów oraz reklamacji.  To sprzedawca obsługuje swojego klienta, nie hurtownia. 


Wypełnij poniższy formularz zanim wyślesz towar:

Powód reklamacji*
Numer zamówienia*
Nazwa produktu
Data zakupu*
Data otrzymania
Zdjęcia usterki
łącznie max 10MB
(możesz zaznaczyć wiele plików na raz)
Wybierz pliki
Szczegółowy opis usterki*
Dane kontaktowe
Osoba kontaktowa*
Nazwa firmy
Adres e-mail*
Telefon kontaktowy*
Ulica i nr domu*
Kod pocztowy*
Miejscowość*
Wyślij