📣 Załóż swój sklep na platformie SKY-SHOP -10% TANIEJ >>Zobacz
Reklamacje
ZASADY REKLAMACJI
- Przy sprzedaży między przedsiębiorcami towar może być reklamowany w ramach gwarancji i rękojmi.
- Rękojmia to odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego za wadliwość sprzedawanego towaru, w tym zarówno za wady fizyczne jak i prawne.
- Gwarancja to dodatkowe uprawnienie uzyskiwane przez Kupującego od Sprzedającego lub producenta towaru w drodze dobrowolnej umowy lub oświadczenia (dokument gwarancyjny). Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne przedmiotu.
- Kupujący, który nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach danego rodzaju, a także nie zawiadomił hurtowni niezwłocznie o dostrzeżonej wadzie, a gdy wada wyszła na jaw później, nie zawiadomił niezwłocznie po jej wykryciu, traci uprawnienia reklamacyjne.
- Klienci hurtowni mogą reklamować towar w ramach rękojmi, a w ramach gwarancji tylko niektóre produkty marki takie jak Satisfyer, Marc Dorcel, na które producent udzielił gwarancji.
- Kupujący powinien zawiadomić o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po roku od daty wydania towaru.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie.
- Uwzględnione reklamacje (wymienione produkty) wysyłamy, w ramach możliwości, z najbliższym zamówieniem. Warunkiem wysyłki jest brak zaległości w opłacaniu faktur.
- W przypadku sprzedaży i wysyłki bezpośrednio do konsumenta na zlecenie przedsiębiorcy, na zasadach dropshippingu, ewentualne koszty i opłaty za dostarczenie reklamowanego towaru oraz odesłanie wymienionego produktu pokrywa Użytkownik (Sprzedawca).
- Reklamację należy zgłosić wypełniając formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej erotizo.pl w zakładce Reklamacje.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie do 14 dni roboczych.
- Wszystkie reklamacje należy wysyłać na adres Działu Sprzedaży i Zaopatrzenia: Salgo sp. z o.o. ul. Wojciechowska 5a, Lublin 20-704, Telefon: 662 070 180 (w godz. 8:30-15:30), e-mail: kontakt@erotizo.pl
WAŻNE: W regulaminie swojego sklepu Użytkownik (Sprzedawca) ma obowiązek podać adres swojej firmy jako adres do zwrotów oraz reklamacji. To sprzedawca obsługuje swojego klienta, nie hurtownia.
Wypełnij poniższy formularz zanim wyślesz towar: