• Zwroty i reklamacje

POLITYKA ZWROTÓW I REKLAMACJI 

> REKLAMACJE

  1. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami towar może być reklamowany w ramach gwarancji i rękojmi.
  2. Rękojmia to odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego za wadliwość sprzedawanego towaru, w tym zarówno za wady fizyczne jak i prawne.
  3. Gwarancja to dodatkowe uprawnienie uzyskiwane przez Kupującego od Sprzedającego lub producenta towaru w drodze dobrowolnej umowy lub oświadczenia (dokument gwarancyjny). Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne przedmiotu.
  4. Kupujący, który nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach danego rodzaju, a także nie zawiadomił hurtowni niezwłocznie o dostrzeżonej wadzie, a gdy wada wyszła na jaw później, nie zawiadomił niezwłocznie po jej wykryciu, traci uprawnienia reklamacyjne.
  5. Klienci hurtowni mogą reklamować towar w ramach rękojmi, a w ramach gwarancji tylko niektóre produkty marki takiej jak Satisfyer, Marc Dorcel, na które producent udzielił gwarancji.
  6. Kupujący powinien zawiadomić o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po roku od daty wydania towaru.
  7. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie.
  8. Uwzględnione reklamacje (wymienione produkty) wysyłamy, w ramach możliwości z najbliższym zamówieniem. Warunkiem wysyłki jest brak zaległości w opłacaniu faktur.
  9. W przypadku sprzedaży i wysyłki bezpośrednio do konsumenta na zlecenie przedsiębiorcy, na zasadach dropshipingu, ewentualne koszty i opłaty za dostarczenie reklamowanego towaru oraz odesłanie wymienionego produktu pokrywa Użytkownik.
  10. Najlepiej przed wysyłką reklamowanego towaru skontakowac się z nami mailowo opisując wadę towaru i załączając zdjęcie - przyśpieszy to znacznie proces reklamacji.
  11. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie w ciągu do 14 dni roboczych.
  12. Wszystkie reklamacje należy wysyłać na adres Działu Sprzedaży i Zaopatrzenia: Metodo sp. z o.o. ul. Wojciechowska 5a, Lublin 20-704
    Telefon: 662 070 180 (w godz. 8:30-15:30)
    e-mail: kontakt@erotizo.pl
    .

WAŻNE: W miejsce regulaminów swoich sklepów oraz adresy do zwrotów i reklamacji sprzedawcy mają obowiązek podać swój adres firmy - to sprzedawca obsługuje swojego klienta, nie hurtownia. 

> ZWROTY

Hurtownia nie przyjmuje zwrotów towarów zamówień.

WAŻNE: W miejsce regulaminów swoich sklepów oraz adresy do zwrotów i reklamacji sprzedawcy mają obowiązek podać swój adres firmy - to sprzedawca obsługuje swojego klienta, nie hurtownia. 

Sprzedawcy często stosują, poniższy zapis prawny w swoich sklepach, również na platformie Allegro jest dostępna taka opcja w ustawieniach aukcji.


"Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu."


> ANULACJE ZAMÓWIEŃ

Anulowanie zamówienia jest możliwe maksymalnie do 1h od jego złożenia. Zgłoszenie anulowania prosimy kierować drogą mailową na adres: kontakt@erotizo.pl lub telefonicznie w godzinach pracy hurtowni.

Wszystkie zamówienia z soboty-niedzieli lub dni wolnych od pracy nie są obarczone tym czasem i można je wykonać do godziny 9.00 w pierwszy dzień roboczy po tym dniu.




5.png 8.png 6.png 7.png
  • W hurtowni produkty dla dorosłych

 Potwierdzam że mam ukończone 18 lat